План роботи методичного об'єднання на 2018/2019 н р
І засідання
Тема: Створення освітнього середовища
для формування ключових компетентностей в умовах модернізації освіти.
Мета: проаналізувати результативність
роботи ПК за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входять
ПК, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів фізико-математичного циклу у поточному навчальному році,
провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань.
Дата проведення: серпень
2018
Місце проведення: кабінет інформатики
1. Методичні
рекомендації щодо навчання інформатики в основній школі за новими
програмами (згідно з листом
МОН України від 03.07.2018
№ 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних
предметів у 2018/2019 навчальному році», щодо інформатики див. сторінки
130-141).
2. Сучасний
підручний як засіб реалізації компетентнісного підходу до навчання.
3. Шляхи
вдосконалення проведення олімпіад з інформаційних технологій.
4. Програма мережних
академій Cisco для навчання ІТ у школах.
5. Сучасні
підходи до викладання інформатики у 10 класі за новою програмою.
6. Практичні
аспекти вивчення програмування у шкільному курсі інформатики
Рекомендації
|
|||
1
|
Ознайомитися з
нормативно-інформаційною документацією і методичними листами з питань
викладання предметів у 2018 /2019 навчальному році.
|
Члени РМО
|
|
2
|
Розпочати
підготовку учнів до участі в шкільних та
районних олімпіадах
|
Члени РМО
|
|
3
|
Підготувати
завдання для проведення шкільних предметних
олімпіад.
|
Члени РМО
|
ІІ засідання
Тема: Модернізація
навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.
Мета:
–
розглянути головні
засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.;
–
охарактеризувати
шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
–
розширити
знання вчителів про інноваційні методи
та форми навчання.
Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.
Дата проведення: жовтень 2018 р
Місце проведення: кабінет
інформатики
План роботи
№ з/п
|
Тема
|
Виконавець
|
Примітка
|
1.
|
І. Круглий стіл.
Компетентнісний
потенціал навчального предмета.
Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу:
методика реалізації. (Перегляд відео).
|
||
2.
|
«Теоретичні аспекти проектних технологій навчання»
|
||
3.
|
«Метод проектів як засіб підвищення пізнавальної активності на
уроках інформатики»
|
Стрижак А М
|
|
4.
|
Ділова гра «Критерії оцінювання та форми їх презентацій»
|
Члени РМО
|
|
5
|
З досвіду роботи впровадження проектних технологій на уроках інформатики (веб-квести)
|
Члени РМО
|
|
6
|
Сучасні
педагогічні технології. Інноваційні
технології навчання у сучасній школі.
|
||
7
|
Застосування педагогічной технології
“перевернутий клас”: плюси та мінуси.
|
Члени РМО
|
|
8
|
Майстер-клас. «Я роблю так це» (практичне заняття з педагогами STEM-проект у
школі: від ідеї до втілення)
|
Гребенюк ЮВ
|
Рекомендації
|
|||
1
|
Опрацювати теоретичний
матеріал щодо впровадження інноваційних технологій навчання.
|
Члени РМО
|
|
2
|
Використовувати
інноваційні методи та форми навчання на уроках.
|
Члени РМО
|
|
3
|
Підготувати
тренінг (практичне заняття з педагогами
«НАВЧАЛЬНІ
ПРОЕКТИ ЯК СПОСІБ STEM-НАВЧАННЯ УЧНІВ» ) на тему: «Банк інновацій».
|
ІІІ засідання
Тема: Розвиток
предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових
компетентностей
учнів.
Мета:
–
визначити
особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;
–
розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми
навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
–
проаналізувати
методи оновлення навчального процесу.
Форма проведення: обмін думками, досвідом, тренінг, відкриті уроки, інформація.
Дата проведення: січень
Місце проведення: кабінет інформатики
План роботи
№ з/п
|
Тема
|
Виконавець
|
Примітка
|
1
|
Поняття «Інновації.» Класифікація інновацій . Житєвий цикл
інновацій.
|
Майданник В С
|
|
2.
|
Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.
|
||
3.
|
Співвідношення між ключовими і предметними
компетентностями, що реалізуються в
шкільному курсі інформатики.
|
Пересунько Д
|
|
4.
|
Ділова гра як одна з форм інноваційного уроку.
|
||
5.
|
Карта педагогічної оцінки здібностей вчителя до інноваційної діяльності.
|
Члени РМО
|
|
6
|
Педагогічне кафе «Креативність – хочу поділитись»
|
Члени РМО
|
|
7
|
Тренінг (практичне заняття з педагогами «НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ
ЯК СПОСІБ STEM-НАВЧАННЯ УЧНІВ» ) на тему: «Банк інновацій».
|
.
|
|
8
|
Підсумки
проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.
|
Бельніцька Л І
|
Рекомендації
|
|||
1
|
Опрацьовувати теоретичний матеріал щодо застосування методики
уроків із застосуванням компетентністного підходу.
|
Члени РМО
|
|
2
|
Працювати
над методикою удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інноваційних
технологій.
|
Члени РМО
|
|
3
|
Підготувати майстер-клас (практичне заняття з педагогами «Ідеї в дусі STEM-проекту») на тему: «Я
роблю так це».
|
Тема: Дистанційне
навчання педагога як необхідна умова розвитку
інноваційного потенціалу (дистанційно)
Мета: розглянути можливості реалізації педагогічних працівників
право на здобуття освіти та професійної кваліфікації, опрацювати
інформаційно-комунікаційні технології, створити спільну презентацію на блозі
керівника ПК.
Дата проведення: лютий
- березень
Місце проведення: онлайн-
заняття, блог керівника ПК , Classroom.
План роботи
№ з/п
|
Тема
|
Виконавець
|
Примітка
|
1.
|
Опрацювання наказу № 466 ПКН України
«Про затвердження Положення про дистанційне навчання»
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і
науки
№ 660 від 01.06.2013 № 761 від 14.07.2015} |
Олефіренко Л І
|
|
2.
|
Реалізація дистанційного навчання через Classroom.
|
Олефіренко Л І
Олефіренко В М
|
|
3.
|
Ознайомлення із веб-ресурсами навчальних дисциплін (програм), що
необхідні для забезпечення дистанційного навчання .
|
Члени РМО
|
|
4.
|
Створення спільної презентації «Дистанційне навчання педагога як
необхідна умова розвитку інноваційного
потенціалу»
|
Члени РМО
|
|
5.
|
Анкета «Дистанційне навчання вчителя»
|
Члени РМО
|
V засідання
Тема: Впровадження
дистанційного навчання через використання ІКТ для розвитку і самореалізації особистості школяра
Мета: розглянути технології
створення, накопичення, зберігання та доступу до веб-ресурсів (електронних
ресурсів) навчальних дисциплін (програм), створення
власних Classroom.
Дата проведення: квітень
Місце проведення: кабінет інформатики
№ з/п
|
Тема
|
Виконавець
|
Примітка
|
1.
|
Опрацювати науково-методичне забезпечення дистанційного навчання
|
Олефіренко Л І
|
|
2.
|
Особливості організації навчального процесу за дистанційною формою навчання
|
Олефіренко Л І
|
|
3.
|
Панорама педагогічного досвіду «Дистанційне навчання школярів» (сервіс Classroom.)
|
Олефіренко Л І
Олефіренко В М
|
|
4.
|
Майстер-клас (практичне заняття з педагогами «Ідеї в дусі STEM-проекту») на тему: «Я
роблю так це».
|
||
5.
|
Освітній орієнтир
– навчальна програма (аналіз стану виконання навчальних програм).
|
Члени РМО
|
|
6
|
Аналіз роботи РМО вчителів за
2018/2019 навчальний рік.
Панорама
методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо удосконалення роботи
методичного об’єднання на наступний навчальний рік.
|
Олефіренко Л І
Члени РМО
|
|
7
|
Звіти вчителів про самоосвітню
діяльність.
|
Члени РМО
|
|
8
|
Звіти вчителів про проведену позакласну роботу та предметні тижні,
виготовлення дидактичних матеріалів.
|
Члени РМО
|
Немає коментарів:
Дописати коментар