План роботи РМО

План роботи методичного об'єднання на 2018/2019 н р

І засідання  
Тема: Створення освітнього середовища для формування ключових компетентностей в умовах модернізації освіти.

Мета:  проаналізувати результативність роботи ПК за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входять ПК, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів фізико-математичного циклу у поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань.


Дата проведення:  серпень 2018
Місце проведення: кабінет інформатики

1.     Методичні рекомендації щодо навчання інформатики в основній школі за новими програмами (згідно з листом МОН України від 03.07.2018 № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році», щодо інформатики див. сторінки 130-141).
2.     Сучасний підручний як засіб реалізації компетентнісного підходу до навчання.
3.     Шляхи вдосконалення проведення олімпіад з інформаційних технологій.
4.     Програма мережних академій Cisco для навчання ІТ у школах.
5.     Сучасні підходи до викладання інформатики у 10 класі за новою програмою.
6.     Практичні аспекти вивчення програмування у шкільному курсі інформатики 


Рекомендації


1
Ознайомитися з нормативно-інформаційною документацією і методичними листами з питань викладання предметів у 2018 /2019 навчальному році.
Члени РМО

2
Розпочати підготовку учнів  до  участі  в  шкільних  та  районних  олімпіадах
Члени РМО


3
Підготувати  завдання  для  проведення  шкільних  предметних  олімпіад.
Члени РМО





ІІ засідання
Тема:  Модернізація навчально-виховного процесу шляхом 
           впровадження сучасних інноваційних технологій.
Мета:
       розглянути головні засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.;  
       охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
       розширити знання  вчителів про інноваційні методи та форми навчання.
Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.

Дата проведення: жовтень 2018 р
Місце проведення: кабінет інформатики
План роботи
№ з/п
Тема
Виконавець
Примітка
1.
І. Круглий стіл.
Компетентнісний потенціал навчального предмета.
Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (Перегляд відео).


2.
«Теоретичні аспекти проектних технологій навчання»


3.
 «Метод проектів як засіб підвищення пізнавальної активності на уроках інформатики»
Стрижак А М 

4.
Ділова гра «Критерії оцінювання  та форми їх презентацій»
Члени  РМО

5
З досвіду роботи впровадження проектних технологій на уроках інформатики (веб-квести)
Члени  РМО


6
Сучасні педагогічні технології. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.


7
Застосування педагогічной технології “перевернутий клас”: плюси та мінуси.
Члени  РМО

8
Майстер-клас. «Я роблю так це» (практичне заняття з педагогами STEM-проект у школі: від ідеї до втілення)
Гребенюк ЮВ


  
Рекомендації


1
Опрацювати теоретичний матеріал щодо впровадження інноваційних технологій навчання.
Члени РМО

2
Використовувати інноваційні методи та форми навчання на уроках.
Члени  РМО

3
Підготувати  тренінг (практичне заняття  з педагогами «НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ ЯК СПОСІБ STEM-НАВЧАННЯ  УЧНІВ»  ) на тему: «Банк інновацій».


ІІІ засідання
Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей   
          педагогів  як засіб підвищення предметних та ключових      
          компетентностей учнів.
Мета:
       визначити особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;
        розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
       проаналізувати методи оновлення навчального процесу.
Форма проведення: обмін думками, досвідом, тренінг, відкриті уроки, інформація.

Дата проведення: січень
Місце проведення: кабінет  інформатики
План роботи
№ з/п
Тема
Виконавець
Примітка
1
 Поняття «Інновації.» Класифікація інновацій . Житєвий цикл інновацій.
 Майданник В С

2.
Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.


3.
Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що  реалізуються в шкільному курсі інформатики.
Пересунько Д

4.
Ділова гра як одна з форм інноваційного уроку.


5.
Карта педагогічної оцінки здібностей вчителя до інноваційної діяльності.
 Члени РМО

6
Педагогічне кафе «Креативність – хочу поділитись»
Члени  РМО

7
Тренінг (практичне заняття  з педагогами «НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ ЯК СПОСІБ STEM-НАВЧАННЯ  УЧНІВ»  ) на тему: «Банк інновацій».
.

8
Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.
Бельніцька Л І


Рекомендації


1
Опрацьовувати  теоретичний матеріал  щодо застосування  методики  уроків із застосуванням компетентністного підходу.
Члени РМО


2
Працювати над методикою удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інноваційних технологій.

Члени РМО


3
Підготувати  майстер-клас (практичне заняття з педагогами «Ідеї в дусі STEM-проекту») на тему: «Я роблю так це».






Тема:  Дистанційне навчання педагога як необхідна умова розвитку інноваційного потенціалу  (дистанційно)
Мета:  розглянути   можливості реалізації  педагогічних працівників право на здобуття освіти та професійної кваліфікації, опрацювати інформаційно-комунікаційні технології, створити спільну презентацію на блозі керівника ПК.

Дата проведення: лютий - березень
Місце проведення:  онлайн- заняття, блог керівника ПК Classroom.
План роботи
№ з/п
Тема
Виконавець
Примітка
1.
Опрацювання наказу № 466 ПКН України
«Про затвердження Положення про дистанційне навчання»
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки
№ 660 від 01.06.2013
№ 761 від 14.07.2015}
Олефіренко Л І

2.
 Реалізація дистанційного навчання через Classroom.
 Олефіренко Л І
Олефіренко В М

3.
Ознайомлення із веб-ресурсами навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання .
Члени  РМО

4.
Створення спільної презентації «Дистанційне навчання педагога як необхідна умова розвитку інноваційного потенціалу» 
Члени  РМО

5.
Анкета «Дистанційне навчання  вчителя» 
Члени  РМО






V засідання

Тема: Впровадження дистанційного навчання через використання ІКТ для розвитку і самореалізації особистості школяра
Мета:  розглянути технології створення, накопичення, зберігання та доступу до веб-ресурсів (електронних ресурсів) навчальних дисциплін (програм),  створення власних Classroom.

Дата проведення: квітень
Місце проведення: кабінет інформатики

№ з/п
Тема
Виконавець
Примітка
1.
Опрацювати науково-методичне забезпечення дистанційного навчання
Олефіренко Л І

2.
Особливості організації навчального процесу за дистанційною формою навчання 

Олефіренко Л І

3.
Панорама педагогічного досвіду «Дистанційне навчання школярів» (сервіс Classroom.)
Олефіренко Л І
Олефіренко В М

4.
Майстер-клас (практичне заняття з педагогами «Ідеї в дусі STEM-проекту») на тему: «Я роблю так це».


5.
Освітній орієнтир – навчальна програма (аналіз стану виконання навчальних програм).
Члени РМО

6
Аналіз роботи РМО вчителів  за         2018/2019 навчальний рік.          
  Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо удосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.
Олефіренко Л І


Члени РМО

7
Звіти вчителів про самоосвітню  діяльність.
Члени РМО


8
Звіти вчителів про проведену позакласну роботу та предметні тижні, виготовлення дидактичних матеріалів.
Члени РМО







План роботи методичного об'єднання на 2017/2018 н р



Немає коментарів:

Дописати коментар